dezvoltator imobiliar in razboi cu autoritatile - Asociatia Salvati Circulatia in Scheii Brasovului

 SITUATIE DE FAPT

1. Practic de mai bine de 3 ani de zile deoarece am refuzat sa lucram cu Firmele de casa recomandate de domnii Priceputu Wagner si Florin Rad atat eu cat si finul meu Liseanu Nicolae suntem abuzati de catre Functionarii Publici ai Primariei Brasov cu incalcarea Legii 50/1991 si cu incalcarea Legii 350/2001 , lucru dovedit Definitiv si Irevocabil in peste 15 dosare aflate pe rolul Instantei de Judecata .

De asemenea , in terenul din Str. Cetinii Nr.29 si Str. Nisipului Nr.40 , incheind Asocieri in participatiune in care datoram si apartamente viitoare Coproprietarilor nostrii( Emil Popescu si Oana Brancoveanu ) probabil din dorinta de a ne bloca pe noi cu incalcarea Legii 50/1991 si incalcarea Legii 350/2001 au blocat si tot ceea ce era scos ca si Certificat de Urbanism pe numele acestora eu ocupandu-ma de partea de fond a dosarelor  , Dosare castigate Definitiv si Irevocabil .

De asemenea in putinele situatii  , in vizor a fost luat si tatal meu  Kehaiyan Mihail Rafael – Hariton probabil doar pe motiv de religie .

Prejudiciul este imens iar in masura in care vom obtine la un momendat Autorizatia de Constructie probabil ca in cazuri similare ( Anexez Sentinta Cluj – Certificat Urbanism  , Sentinta Bucuresti - Constantin Constanda) Primaria Brasov va trebui sa ne plateasca zeci de milioane de euro pe care probabil nu ii va putea recupera de la acesti infractori ce au obiceiul de a-s tine proprietatile pe numele altora.

Astfel in mod continuu deoarece am refuzat sa dam spaga ceruta Functionarii Publici din Primaria Brasov incalca Prevederile Legilor 50/1991 si 350/2001 fara ca Organul Statului cu atributii de control ( Inspectoratul de Stat in Constructii) sa ia vreo masura impotriva “ Emitentului Actului “ si fara sa ceara raspunderea “ Civila Contraventionala sau Penala” Verificatorului Sef Priceputu Wagner .

Astfel Primaria ne refuza in mod sistematic Eliberare  Certificat de Urbanism , prelungire Certificat de Urbanism,  aplicarea acelorasi Regelementari Urbanistice de care beneficiaza vecinii nostrii , eliberarea de Certificate de Urbanism identice cu ale celor de la care am cumparat ( fara PUD), incalcand legea probabil pe criterii de religie.

In Instanta s-a dovedit in toate Dosarele ca toti cei ce au avut ca vina doar exclusivitatea Agentiei Imobliara American Dream au avut dreptate , instanta obligand Primaria Brasov :

•Sa ne elibereze Certificatele de Urbanism cerute

•Sa le prelungeasca Certificatele de Urbanism cerute

•Sa indeparteze sintagma cu “PUD” ce se trimitea la mana Arhitectului Sef

•Sa emita Certificate de Urbanism legale  fara conditionari ilegale

•Sa elibereze Autorizare de Constructie

De remarcat ca de multe ori Primaria Brasov emite actele cerute inainte de primul termen iar alteori ne tine si mai mult in Instanta carand la un moment dat renuntare la Judecata.

Astfel inloc sa obtinem un  Certificat de Urbanism sau Autorizatie de Constructie in 30 de zile noi le obtinem doar in Instanta dupa 1,5 -2 ani .

Am sesizat aceste aspecte de incalcare a Legii 50/1991 si ale Legii  350/2001 catre Organul  Statului ce , conform Legii ar trebuii sa cerceteze Legalitatea Actelor emise de Primarie : Certificate de Urbanism, Autorizatie de Constructie, Documentatie de Urbanism .

Spre surprinderea noastra cu toate ca articolele de Lege sunt mai mult decat clare de nenumarate ori Functionarii Publici ai Inspectoratului de Stat in Constructii Brasov au analizat cele reclamate de noi comunicandu-ne cu incalcarea Legii ca nu avem dreptate lucru constazis prin Hotarari  Judecatoresti Definitive si Irevocabile.

●De asemenea in putinele situatii in care ne-au dat dreptate Functionarii Publici ai Inspectoratului de Stat in Constructii  Brasov nu au respectat Legea ce ii obliga sa ia masuri impotriva emitentului actului si sa sesizeze organele abilitate ( ori cand aceste ilegalitati se intampla in mod continu obligatoriu ar fi trebuit luate masuri ) preferand sa dispuna masuri tot impotriva noastra in sensul in care au cerut sa nu ni se elibereze Autorizare de Constructie deoarece Certificatul de Urbanism era ilegal.

De asemenea din cate cunoastem catre Organele de Cercetare Penala au aruncat decat praf in ochi pentru a nu fi acuzati ca nu isi fac treaba, in realitate proiectele mari din Brasov :

-PUZ ilegal si Autorizatii de Constructie ilegale  complex IMMOCHAN( Administrator doamna Kasper amanta Primarului din  Brasov )

-PUZ Maurer Issaran

-Complex Dealul Spirii 27

-Complex Urban

●De mai  multe ori au ales solutii pe care Legea nu le prevede pentru a ne bloca proiectele imobiliare in convenienta cu Primaria Brasov de exemplu pentru proiectul din Strada Eugen Jebeleanu cerand Primariei “ revocarea Autorizatiei de Construire ”  Lucru neprevazut in Legea 350/2001.

Tot in cazul acesta nu au cerut Prefecturii sa atace in Instanta Autorizatia tocmai pentru a ne bloca accesul la Instanta.

Chiar daca o vreme indelungata ( Decembrie 2016 - Mai  2017) a fost valabila O.U.G pe 2016 ce prevedea amenzi drastice pentru Functionarii Publici ce nu respecta termenele de eliberare Autorizatie de Constructie  si  Certificat de Urbanism , Functionarii Publici ai Inspectoratului de Stat in Constructi Brasov nu au eliberat nici-o amenda impotriva Functionarilor Publici Directiei de Urbanism Brasov dovedind inca odata in plus daca mai era nevoie convenienta cu acestia atunci cand vor sa blocheze Proiectele Imobiliare .

Va rog sa cercetati daca nu cumva  Functionarii Publici ai Inspectoartului de Stat in Constructii se fac vinovati de incalcarea Legii 50/1991 art. 26 , alin. 1 lit h, alin.2 “neemiterea certificatelor de urbanism in termenul prevazut la art. 6 alin. (2) , precum si emiterea de certificate de urbanism incomplete ori cu date eronate, care nu contin lista cuprinzand avizele si acordurile legale necesare in raport cu obiectivul de investitii, sau eliberarea acestora conditionat de elaborarea prealabila a unei documentatii de urbanism sau a oricaror documentatii tehnice de definire a scopului solicitarii, cu depasirea termenului legal, sau refuzul nejustificat ori conditionarea furnizarii informatiilor de interes public prevazute la art. 6 alin. (1) ;”

Art .26 alin. 2  “ Contraventiile prevazute la alin (1), savarsite de persoane fizice sau juridice , se sanctioneaza cu  amanedarea dupa cum urmeaza : de la 5.000 lei la 30.000 lei, cele prevazute la lit. h) , h1) si i),

Ei nedispunand amendarea Primariei Brasov in sensul in care cu toate ca de nenumarate ori le-am subliniat ca Certificatele de Urbanism nu sunt emise in teremnul legal sau sunt emise cu date eronate acestia nu dispun amenzi fata de emitentii acestor Certificate de Urbanism ilegale prejudiciind Bugetul Statului cu valoarea acestor amenzi ce s-ar fi facut venit la Bugetul Statului.

               

 ●In mod ilegal cu incalcarea Legi 350/2001 Arhitecta Sefa a propus Primarului ce la randul sau a propus consilierilor sa “ expire PUZ-ul Coordonator” cu toate ca era platit din bani publici iar conform Legii o documentatie de Urbanism a carei perioada de valabilitate se apropie de final poate fi doar “ Prelungita sau Actualizata” .

●Pentru ca sfidarea sa fie maxima pe strazi pe care le reglementasera prin PUZ ca strazi cu sens unic ( Anexez PUZ) pentru a ne bloca proiectul au permis circulatia in dublu sens cerand Politiei sa constate ca acest lucru este ilegal acestia ne-au raspuns ca intr-adevar Strazile Piatra Mare si  Cetinii cu latime de 3-4 m nu respecta O.U.G 43/1997 si O.U.G 195/2002 dispunand Conform  Legii un Aviz al Brigazii Rutiere in 27.03.2018 prin care au dispus ca aceste strazi sa fie strazi cu sens unic. Dandu-si seama ca astfel nu ne mai poate bloca proiectul in Comisia de Circulatie Scripcaru abuzand de functia pe care o detine s-a prezentat in luna Mai in fata Comisiei de Circulatie instigandu-I la incalcarea Legii si cerandu-le ca fara Avizul Brigazii Rutiere si cu incalcarea  Ordonantelor mai sus amintite sa dispuna dublu sens pe aceste strazi cu o latime medie de 3-4 metri.

●De asemenea cu toate ca exista Hotarari definitive si irevocabile Primaria Brasov isi permite sa nu respecte , eliberand in baza lor Certificate de Urbanism ilegale lucru constata atat de ISC cat si de catre Instanta de judecata .  Ulterior au emis al doilea rand de certificate de urbanism ilegale dovedind practic ca sfideaza Hotararile Instantei de judecata

●Culmea este ca ca intr-o veritabila organizatie mafioata consilierii locali Brasoveni cu incalcarea Legii ce prevede sa isi dea acordul pentru angajarea avocatiilor “ inainte de a se semna contractul de asistenta juridica la cererea Primarului si a Directiei Juridice au semnat hotarari retroactive pentru a da o urma de legalitate zecilor de milioane de euro platite de Primarul Scripcaru George catre avocati prin atribuire directa fara hotarare de consiliu.

Daca nici Directia Nationala Anticoruptie Serviciul Teritorial Brasov nu ar lua masuri impotriva acestor abuzuri , impotriva acestor Functionari Publici din Primaria Brasov s-ar putea creea un precedent deosebit de periculos in care acesti Functionari Publici sa intelega ca pot incalca Legea dupa bunul plac si sa nu pateasca nimic iar colegii nostrii  Dezvoltatori sa inteleaga ca daca nu dai spaga ramai blocat 1-2 ani cat dureaza Procesul in Instanta si in final te alegi cu un Certificat de Urbanism si cu o Autorizatie de Constructie  pe care ai fi luat-o in 30 de zile daca dadeai spaga.

                                                               

 

JoomlaMan